Ņemot vērā vīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatības pieaugumu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) no šī gada 26. oktobra pārtrauc Klientu apkalpošanas centra darbu klātienē, nodrošinot funkciju izpildi attālināti.

CFLA  jau kopš marta, kad tika izsludināta ārkārtējā situācija Covid-19 dēļ, funkciju izpildi nodrošina pamatā attālināti. Saasinoties slimības izplatībai valstī un ievērojot epidemioloģiskos ieteikumus darbības nodrošināšanai valsts pārvaldē, CFLA darbinieku atrašanos birojā samazina līdz iespējamajam minimumam.

Lai arī Klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Meistaru ielā 10, līdz turpmākajiem paziņojumiem būs slēgts, visi pakalpojumi būs sabiedrībai pieejami un nodrošināti, tostarp konsultācijas, kas ir pieejamas telefoniski vai e-pasta saziņā. Nepieciešamības gadījumā var tikt organizētas arī klātienes konsultācijas, iepriekš piesakoties pa tālruni 66939777 vai rakstot uz epastu: info@cfla.gov.lv

Klientu apkalpošana, dokumentu pieņemšana un izskatīšana, kā arī projektu īstenošanu saistītais atbalsts tiek nodrošināts ES fondu projektu e-vidē jeb Kohēzijas politikas vadības informācijas sistēmā (KPVIS), elektroniskā saziņā un pa tālruni.

Informatīvie pasākumi tiks organizēti tikai neklātienē, proti, tos būs iespējams vērot interneta tiešraidē.

No 26. oktobra CFLA klientu apkalpošanu nodrošinās attālināti