Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra no šī gada 13. marta slēdz Klientu apkalpošanas centru klātienes apmeklējumiem.

Klientu apkalpošana citos kanālos, t.sk. elektroniskā saziņā un pa tālruni, tiks nodrošināta bez izmaiņām.

Tāpat norādītajā laika periodā plānotie semināri tiks organizēti neklātienē, proti, tos būs iespējams vērot interneta tiešraidē.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem.

Jau iepriekš pateicamies iedzīvotājiem par izpratni!

CFLA Klientu apkalpošanas centrs ārkārtējās situācijas laikā slēgts

CFLA Klientu apkalpošanas centrs ārkārtējās situācijas laikā slēgts