Pirmdien, 6. jūlijā, no plkst. 10.00 aicinām vebināra tiešraidē uzzināt aktualitātes un noderīgu informāciju par izsludināto projektu atlasi bioloģiski noārdāmo atkritumu pārstrādes iekārtu izveidei

Jautājumus var iesniegt gan iepriekš, reģistrējoties kā vebināra skatītājam šeit, gan youtube.com komentāru sadaļā vebināra norises laikā. 

Darba kārtība un prezentācijas:

Eiropas Savienības (ES) fondu programma atbalstīs bioloģiski noārdāmo atkritumu pārstrādi ar aerobo vai anaerobo pārstrādes metodi, katram no veidiem paredzot noteiktu pieejamā finansējuma daļu. Anaeorobajai atkritumu pārstrādei, kas noris slēgtos reaktoros bezskābekļa vidē un ļauj iegūt biogāzi, būs pieejami 14,52 miljoni eiro no KF. Aerobajai pārstrādei jeb kompostēšanai paredzēti 0,45 miljoni eiro KF finansējuma.

Ar KF līdzfinansējumu projektu īstenotāji - pašvaldības vai pašvaldības iestādes, kas plāno veidot bioloģiski noārdāmo atkritumu kompostēšanas laukumus, kā arī kapitālsabiedrības, t.sk. sadzīves atkritumu apglabāšanas sabiedriskā pakalpojuma sniedzēji – varēs veikt būvdarbus un ieguldījumus iekārtās un traktortehnikā.  

Maksimālais vienam projektam pieejamais KF finansējums aerobās pārstrādes iekārtām ir 125 tūkstoši eiro, anaerobās pārstrādes iekārtām - 6 miljoni eiro.  Kohēzijas fonda finansējuma apmērs nepārsniedz 85 procentus no projektam pieejamā kopējā attiecināmā finansējuma, ja projekta iesniedzējs ir sadzīves atkritumu apglabāšanas sabiedriskā pakalpojuma sniedzējs, vai 35 procentus – ja projekta iesniedzējs ir pašvaldība, pašvaldības iestāde vai kapitālsabiedrība, kas nav sadzīves atkritumu apglabāšanas sabiedriskā pakalpojuma sniedzējs.

Projektu iesniegumus CFLA pieņem līdz 20. jūlijam. Projektu atlases nolikums, projekta iesnieguma veidlapas un palīgmateriāli pieejami CFLA mājaslapas sadaļā “Izsludinātās atlases”.Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar Madaru Zamarinu, tālr. 26802187, e-pasts madara.zamarina@cfla.gov.lv

6. jūlijā - TIEŠRAIDE vebināram par projektu atlasi bioloģiski noārdāmo atkritumu pārstrādes iekārtu izveidei